ETAP I
Przyjmowanie zgłoszeń
21 stycznia – 13 kwietnia
- Każda osoba fizyczna, przedstawiciel instytucji publicznej lub firmy prywatnej mogą zgłosić dowolną liczbę projektów przez formularz
- Zgłoszenie odbywa się przez wpisanie pełnej nazwy projektu, nazwy instytucji, która go zrealizowała oraz – opcjonalnie – adresu strony internetowej projektu i informacji kontaktowych do osób odpowiedzialnych za projekt.
ETAP II
Obrady Kapituły Nagrody
15 kwietnia – 5 maja
- Po zweryfikowaniu zgłoszonych projektów Organizator przekazuje listę potencjalnych laureatów pod obrady Kapituły.
- Obrady Kapituły mają charakter niejawny.
ETAP III
Poinformowanie nagrodzonych o przyznaniu Nagrody
do 2 czerwca
- Informacja o przyznaniu nagrody zostanie przekazana mailowo i telefonicznie (pod warunkiem podania tych danych w formularzu zgłoszeniowym)
ETAP IV
Wręczenie Nagród
16 czerwca 2021 r.
- Rozdanie Nagród będzie miało miejsce podczas VII Forum Kierowników IT w Administracji
- Lista laureatów zostanie opublikowana na łamach miesięcznika „IT w Administracji”