ETAP I Przyjmowanie zgłoszeń
19 stycznia – 10 marca 2023 r.
- Każda osoba fizyczna, przedstawiciel instytucji publicznej lub firmy prywatnej mogą zgłosić dowolną liczbę projektów przez formularz
- Zgłoszenie odbywa się przez wpisanie pełnej nazwy projektu, nazwy instytucji, która go zrealizowała oraz – opcjonalnie – adresu strony internetowej projektu i informacji kontaktowych do osób odpowiedzialnych za projekt
ETAP II Obrady Kapituły nagrody
do 27 marca 2023 r.
- Po zweryfikowaniu zgłoszonych projektów Organizator przekazuje listę potencjalnych laureatów pod obrady Kapituły
- Obrady Kapituły mają charakter niejawny
ETAP III Poinformowanie nagrodzonych o przyznaniu nagrody
do 7 kwietnia 2023 r.
- Informacja o przyznaniu nagrody zostanie przekazana mailowo i telefonicznie (pod warunkiem podania tych danych w formularzu zgłoszeniowym)
ETAP IV Wręczenie nagród
24 kwietnia 2023 r.
- Rozdanie nagród będzie miało miejsce podczas VIII Forum Kierowników IT w Administracji
- Lista laureatów zostanie opublikowana na łamach miesięcznika „IT w Administracji”